FÖRSTA DAGEN I SKOLAN

Visst har vi alla i klassen sett fram emot att se alla. Men hur stor var förändringen?
Visst, våran lärare Emil har odlat lite skägg under sommaren det var nog den största skillnaden, fast några fler fanns det allt. Bella tillexempel (hon har ingen blogg, tyvärr fattar jag inte varför) hon har kort hår och älskar TH, men jag måste säga att TH är mycket bra och jag gillar dom.
Nonno har längre flätor, Vera har blonderat håret blondare än var det var när skolan slutade och dessutom klippt det kortare. Några större förändringar kunde jag inte hitta, tyvärr.
Vi fick en massa nya tider, massor av nya tider. Vi börjar klockan 8:00 vissa dagar, gud, skolan plågar mig till döds!


Kommentera

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0