DUSCHAT OCH STÄDAT

Nu har jag städat skit länge, för typ imånn ska man måla om mitt rum... i grått ! BU! Gillar inte grått eller jo, men inte den nyansen av grå den är liksom grå grön eller nått i den stilen, inte alls fin men mamma ska ju bestäma allt :8

Har precis duschat så härligt, ny luktar man gott :P
Försöker planera min vecka lite smart, liksom så man inte typ kommer på nått man måste göra vid typ åtta på kvällen. I månn vet jag inte vad jag ska göra, köpa ny tandborste behövs så får väl tjata om att micael (min halvpappa) svänger in på konsum efter jobbet.

Kram eran ny duscahde Essy

Kommentera
Postat av: julia

hitta på nått på onsadg eller torsdag? nova?

2008-08-11 @ 22:01:42

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0