DAG NUMMER TRE

Tredje dagen i skolan, inga nya böcker men vi började dagen med att skriva klart berättelsen/uppsatsen och rita en bild till, jag hade renskrivit min kvällen innan så jag började med min bild, det blev ett hjärta med taggtråd, måste säga att jag är sämst på att illustrera, måla och över huvudtaget rita!
Sen har vi också haft, idrott, engelska och sista timmen blev det tema: OS!
Hyfsat bra dag, började 08:40, onormalt för vissa skolor men jag tycker det är skit tidigt!
Denna veckan fick vi inga läxor, kanske beror på att vi började skolan mitt i veckan, nu kan man ju börja längta till höstlovet. Dagens lunch var *trumvirvel* ... Tacokryddad potatis- och skinkgratäng, ska jag säga vad jag tyckte?
DET DÅLIGASTE SOM JAG NÅGONSIN ÄTIT I HELA MITT LIV!!!!!!
Det var verkligen BLÄ!!
Usch vad äckligt på måndag blir det typ i panna, det är ändå OK men inte världs bäst.

I morgon åker jag till Malmö för att hämta min dator, ny design kommer på bloggen och jag kanske inte kommer kunna skriva mer förens i morgon. Mamma ville typ ha mys kväll med film och chips.. men men, jag spenderar inte så mkt tid med min mamma, jag har nog aldrig haft en ''mamma dotter dag'' .
Men jag hoppas ni finns här och läser i morgon med :)

Många kramar eran förväntansfulla Essa


Kommentera
Postat av: Alice

Du är f*n inte dåligast på att teckna! Du är ju bra ju!

2008-08-22 @ 19:59:49
URL: http://bloggalice.blogg.se/

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0