DAG NR TVÅ I SKOLAN

HOLA MINA VÄNNER!

Idag bar det av till Svaneskolan, vi skulle ha spanska där.
Det var kul men kommer inte ihåg så mycket :S
Men så mycket kan man ju inte komma ihåg från sin första lektion.
Lycko Bella, hon har pluggat spanska som hemspråk så hon kan ju en hel del, kanske hon kan vara till hjälp :P
I skolan hände det inte så mkt, lite bråk men det reddes snabbt ut :)
Aja, har skrivit klart min berättelse, första skoluppgiften har jag ängtiligen renskrivit, JIPPIE!
Är lite små stolt :P Skojja , men det är faktiskt skänt att ha det gjort, jag menar annars måste man kämpa med den i skolan och där ängar jag största delen av min lektionstid till att snacka med kompisar.
Just nu chattar jag lite och skriver, men sen är jag så lycklig! Ska få min nya laptop på lördag !!!
OMG ! I'M SO HAPPY !!!

Sry att jag inte lagt ut några bilder men jag har inte en fungerande kamera just nu, men jag jobbar på det :)

Kommentera
Postat av: Alice

Så kul Essa! Jag önskar jag hade en egen dator :P

2008-08-21 @ 19:31:51
URL: http://bloggalice.blogg.se/

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0