BOORING!

Det är så tråkigt, jag har verkligen inget att göra. Ingen kommenterar :( och jag börjar bli less på datorn. Jag har tömt den på dokument och bilder för att jag snart ska få en egen och jag vill inte att mina föräldrar ska rota. Så nu har jag inget kvar :( Soffs är hos Elle och det det finns typ inget att göra.
Just nu tänker jag lite på igår, jag tänker på hur roliga Malte och Axel såg ut när dom lirade spel på Maltes dator XD !
Ska nog göra nått med naglarna.. för att fördriva tiden liksom.
Har läst lite på bloggar idag, Kenzas och Blondinbellas tillexempel.
Gud , skolan gör mig deppig, vill inte börja men samtidigt vill jag träffa alla och lyssna på vad dom har gjort den här sommaren.
Kommer kanske snart, eller så går jag ut..

Kram

Kommentera

Ordet är ditt, uttryck dig ^^

Du heter -
Remember

E-MAIL - (Ingen förutom jag ser)

URL/BLOGGADRESS -

Kommentar -

Trackback
RSS 2.0